ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض روسیه: تمام رزمایش‌های ناتو را از نزدیک زیر نظر داریم لاپید: همه مقامات مسوول در زمان عملیات طوفان الاقصی باید استعفا دهند تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه به شهادت رسیدند رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد حمله ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد + فیلم ویدئو | علوی مقدم: ساماندهی ورزش مشهد، مطالبه مردمی و اقدام بزرگ شورای ششم بود
سرخط خبرها

سخنگوی دولت: آینده ما بسیار جلوتر از قبل است

  • کد خبر: ۱۸۸۵۴۷
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰
سخنگوی دولت: آینده ما بسیار جلوتر از قبل است
سخنگوی دولت گفت: هندسه قدرت در حال انتقال از غرب به شرق است و منطقه ما متوجه شده که پیشرفت در همکاری است و آینده ما بسیار جلوتر از قبل است و پس از انقلاب، پیشرفت‌های متعددی داشتیم.

به گزارش شهرآرانیوز، علی بهادری جهرمی، شامگاه (پنجشنبه،۲۰ مهر) در جمع دانشجویان دانشگاه کاشان، اظهار کرد: اصلی.‌ترین عامل پیشرفت یا پس‌رفت یک کشور، عامل نیروی انسانی است و ما امروز نسبت به گام اول انقلاب اسلامی از نظر کمی در داشتن نیروی انسانی افزایش معناداری پیدا کرده‌ایم.

وی ادامه داد: با وجود اینکه در برخی برهه‌های زمانی، سیاست‌های درستی را در پیش نگرفته‌ایم، اما از منظر کیفی نیروی انسانی در سال ۵۷ با نرخ با سوادی حدود ۳۷درصد روبرو بوده‌ایم، اما امروز با نرخ باسوادی ۸۹ درصد روبرو هستیم و میانگین جهانی ۸۷ درصد است و آمار حتی از میانگین جهانی نیز بیشتر است.

سخنگوی دولت افزود: تمام این آمار‌ها طبق آمار‌های سازمان ملل است و از نظر نقش آفرینی و مشارکت مردم به گونه‌ای است که قابل مقایسه با چهل سال اول انقلاب اسلامی نیست.

وی با بیان اینکه دومین عامل پیشرفت یا پس‌رفت یک کشور توسعه زیر ساخت‌ها است، بیان کرد: زیر ساخت‌های یک کشور باید تشکیل شود و کار‌های زیرساختی زمان بر است، اما در مرحله بعدی با سرعت جهشی حرکت کشور شتاب می‌گیرد.

بهادری جهرمی ادامه داد: پیش از انقلاب اسلامی حدود ۵۰ درصد از مردم به آب آشامیدنی دسترسی داشته‌اند، اما اکنون مطابق آمار‌های جهانی، ۹۴ درصد مردم به آب آشامیدنی دسترسی دارند و در حوزه برق، ایران جزو کشور‌های برتر جهان است.

وی عنوان کرد: سومین عامل پیشرفت، مدل رشد و توسعه است که ما در گذشته مدل رشد و توسعه را بلد نبودیم و باید از غرب مطالبه می‌کردیم، اما امروز مدل و روش رشد توسعه را ملت ایران پیدا کرده است.

این مقام دولتی ادامه داد: در حال حاضر حدود یک و نیم میلیون نفر از مردم ما از دارو‌های داخل کشور استفاده می‌کنند و بهره‌مند هستند، زیرا مدل رشد را در برخی از حوزه‌ها آموخته‌ایم و بقیه مسیر را سریع می‌توان طی کرد.

وی اضافه کرد: تجارب مردم ایران با وجود مشکلات درونی و دشمنی‌های بیرونی کامل شده و ما تجربه گذر از جنگ سخت و نرم و تجربه دستیابی به فناوری هسته‌ای در حالت تحریم را داریم و تجربه تاریخی ملت ما تکمیل شده است.

بهادری جهرمی ادامه داد: ما تجربه گام اول انقلاب را برای گام دوم داریم و، چون در مقابل تحریم مقاومت و اتکای به خود کرده‌ایم، با یک دهم نسبت بودجه‌ای به جایی رسیدیم که جامعه مستکبر جهانی می‌ترسد که آیا ایران با دومین قدرت نظامی جهان تبادل پهپاد دارد یا ندارد؟

سخنگوی دولت افزود: هندسه قدرت در حال انتقال از غرب به شرق است و امروز منطقه ما فهمیده که پیشرفت در گرو همکاری است و حتما آینده ما بسیار جلوتر از قبل است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->